اخبار روزاقتصاد

Mantra (OM) به ATH جدید می رسد، کیف پول های فعال 98٪ افزایش یافته است

Mantra (OM) به ATH جدید می رسد، کیف پول های فعال 98٪ افزایش یافته است

مانترا (OM) قبلاً به بالاترین حد خود رسیده بود (ATH) امروز. داده ها افزایش قابل توجهی را در تعداد آدرس های فعال نشان می دهد.

OM امروز در حدود ساعت 01:15 UTC به طور خلاصه ATH 1.32 دلار را لمس کرد. با وجود اصلاح قیمت، دارایی همچنان 21 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1.28 دلار معامله می شود. 


Mantra (OM) reaches new ATH, active wallets surge 98% - 1
قیمت OM، RSI، بهره باز، نرخ سرمایه و آدرس‌های فعال – 16 جولای | منبع: Santiment

قابل توجه، مانترا طی هفت روز گذشته رشدی 39 درصدی را ثبت کرد، که آن را به برترین برنده در بین 100 ارز دیجیتال پیشرو در هفته گذشته تبدیل کرد.

علاوه بر این، ارزش بازار OM از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رفت و آن را به شصت و نهمین دارایی دیجیتال بزرگ تبدیل کرد. حجم معاملات روزانه مانترا نیز 266 درصد افزایش یافت و به 80 میلیون دلار رسید. 

طبق داده‌های ارائه شده توسط Santiment، تعداد مانترا آدرس‌های فعال در 24 ساعت گذشته 98 درصد افزایش یافته است – از 157 به 310 افزایش یافته است. این حرکت نشان می‌دهد که برخی از دارندگان OM سود کوتاه‌مدتی به‌دست آورده‌اند، زیرا توکن در منطقه صعودی باقی می‌ماند.

داده‌های پلتفرم اطلاعاتی بازار نشان می‌دهد که کل سود باز مانترا از 36.7 میلیون دلار به 45.3 میلیون دلار در روز گذشته افزایش یافته است. زمانی که سود باز دارایی شاهد افزایش ناگهانی باشد، معمولاً به دلیل افزایش نقدینگی، نوسان قیمت بالایی انتظار می‌رود.

در هر Santiment، کل نرخ سرمایه جمع‌آوری‌شده توسط OM در منفی 0.007٪ است که نشان می‌دهد دارندگان موقعیت کوتاه بر دارندگان موقعیت طولانی برتری دارند. در این مرحله، معامله گران انتظار دارند که یک عقب نشینی و افزایش بیشتر قیمت به طور بالقوه حداقل 1.5 میلیون دلار انحلال را به همراه داشته باشد.

بر اساس داده‌های Santiment، شاخص قدرت نسبی OM (RSI) در حال حاضر روی 77 قرار دارد. این نشانگر نشان می‌دهد که مانترا بیش از حد خرید شده است نقطه قیمت.

RSI زیر 50 می‌تواند OM را دوباره در منطقه صعودی قرار دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا